fredag 30. september 2011

Det hjelper å klage litt?

Hehe. 
Ropte på min sønn for å få hjelp med dataproblemene mine. 
Da jeg skulle vise han det, hadde det ordnet seg selv. 
Nettleseren har nok oppdatert seg selv
siden jeg skrudde dataen helt av.
Men helt frisk er den visst ikke. 
Laster opp helt andre bilder enn det jeg legger inn. 

Spennende å se om det er andre ting som ikke fungerer helt.

Men et lite stemningsbilde fra stua i kveld fikk jeg opp. 
Kjøpte meg hvite roser til helga. 

Her tidligere i uka var jeg innom Europris. 
Der hadde de fått inn noen flott ting.

Jeg måtte ha med meg et brett og ei blomsterpotte. 
Var innom etpar dager senere, og da var det ikke igjen 
mer med dette motivet på. 



Syns denne teksten var så nydelig

Noen som vil kjøpe porselensdukker?
Har ni stykker til salgs. 

Har hatt de til oppbevaring her lenge for svigerinne som flyttet til Spania for mange år siden. 


Hun hadde tenkt å ta de med nedover slik litt etter litt. 
Men nå har hun visst fyllt opp leiligheten med andre ting så disse flotte dukkene får ikke plass.


Jeg har dermed fått de, 
og kunne selge de visst jeg ville.
Har ikke plass til de jeg heller syns jeg. 


Var på Finn å sjekket litt priser for ei stund siden. 
Var ikke så mye å se av slike da. 
Men tror prisene blir mellom 250,- og 500,-
Forstod at det var dukker som i innkjøp
for mange år siden hadde vært dyre. 
Julegave?
Send meg en mail el skriv en kommentar 
så finner vi ut av det. 

Jeg er ikke syk, visst noen trodde det. 
Er bare litt sliten og har ikke hatt noe å blogge om syns jeg. 

Men det tar seg nok opp igjen. 


Ha en god kveld :)


Ingen kommentarer: