fredag 16. september 2011

Fredag

og jobbhelg. 
Men før jeg reiser på jobb vil jeg innom å 
ønske alle ei herlig helg. 
Her skinner sola, og det skulle jeg ønske den ville
fortsatte med hele høsten. 
Men vi må nok kose oss med den så lenge vi kan, 
for det høres ut som den forsvinner snart igjen for ei stund. 


Kjøpte etpar filleryer på loppemarked i sommer. 
Til den nette sum av 10,-pr stk. 
Den ene passet godt på soverommet. 

Mens den andre er havnet på stua. 

Har dei siste dagene drevet med 
flytting av bøker. 
Fant ut at jeg skulle bruke 
det rommet alle bokhyllene stod på til noe annet. 
Så da må jo først alle bøkene tas ut av hyllene, 
bæres opp, for så å plasserse i hyllene som nå er
båret opp en etg. til Tv stua. 
Såg bilde av noen flotte bokskap i annonse fra fagmøbler. 
Men prisen var på nesten 20 tusen så jeg får klare meg med 
dei jeg har ei stund enda. 
Har tenkt å ha etpar stoler ved bordet. 


Skatollet stod også nede sammen med bokhyllene før, 
så den ble med opp i samme slengen. 
Er ikke helt ferdig med pyntingen enda. 
Så flere blider kommer nok senere. 


Nå venter dusj og jobb. 
God helg :)
 


8 kommentarer:

Bergheim sa...

Koselige filleryer. Fant også noen sånne, på loppis i Sverige, og de fikk bli med hjem. Nå er det endelig helg og jeg skal nyte den på hytta. Om en uke venter to uker på skolesamling ved Høgskolen i Harstad, så det er bare å kose seg mens man kan. En riktig fin helg til deg og dine.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Ser at du flytter rundt på ting du også. Her er vi midt i en ominnredningsprosess! Har ryddet ut et rom og gitt vekk møbler på Finn.no for å bruke rommet til noe annet. Bilder kommer sikkert etterhvert som ting kommer på plass igjen.

Lill sa...

Heihei
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min..

ha en flott jobbehelg
klem fra Lill

Janne Tove sa...

Fint med mange bøker - men de tar jo litt plass da...Mine står i enkle bokhyller på gjesterommet.
Du får ha riktig god jobbehelg:-))

Ruth Bernssen Bø sa...

då er me to som skal på arbeid i helga....

God helg - håper du får ei solskinshelg.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt med eit glimt av sol :-)

God jobbehelg!

lavendel mio sa...

Å så 10 kr da, heldiggris:)
Det går i rydding her også, bodene som får gjennomgå;)
Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

Anette sa...

Liten hilsen fra Danmark, håper dere har hatt en god helg :)