fredag 30. september 2011

TULL

Nå er jeg spent på om jeg får skrevet og lagt ut dette innlegget.
På den nettleseren jeg vanligvis bruker
får jeg beskjed om at den ikke støtter blogger lenger.
Så da får jeg ikke laget nye innlegg.
Denne nettleseren syns jeg ofte lever litt mye sitt eget liv.
Får ikke de mellommrommene jeg vil.
Og ting plasserer seg der det selv vil.





I tillfelle dette går greit så vil jeg bare si at her står det til liv.
Men har ikke overskudd til å blogge noe særlig.
Men koser meg stadig med å lese alle dei herlige innleggene dere lager.




Vil jo også få ønske dere alle
Ei
Herlig
Oktober
Helg
:)


9 kommentarer:

lavendel mio sa...

Herlig høststemning hos deg:)
Tull og tøys liker vi ikke på bloggen, håper det ordner seg for deg.
Ønsker deg god bedring og en nydelig helg, klem Hanne

Marguerite sa...

Ja,det gick ju bra det här,Astrid!!!Härliga höstmotiv!!!.... Jag hade också problem med att "nettleseren ikke stötter blogger,så jag fick byta nettlesere"!!!......Ha en välsignat skön och fin helg!!! KRAM!!!

Gry sa...

Flotte høstbilder!
Ha ei fin helg!
Klem : )

Janne Tove sa...

God og fin høst-stemning hos deg og så fint at du fikk posta bloggen slik at vi fikk se:-))
Ønsker en kjempefin helg til deg også - klem jannetove

Lill sa...

Så flott stettefat..det var nydelig!!

Håper du får orden på bloggen din..har vært litt tull me min også i det siste..

ha en flott hel go gtusen takk for koselige kommentarer på bloggen min

klem fra Lill

Sologbolig sa...

God helg til deg også. Eg har vert uten nett i 2 uker, derfor eg ikkje har fått gitt lyd fra meg. Klem.

Malys krok sa...

Koselige høstbilder du viser! Fint å pynte på denne måten når sommertingene settes bort! Flott med den kassen! Ønsker deg gode høstdager! -Margit-

Merethe sa...

God helg kjære deg!! Mine bilder legger seg også hvor de vil! Men jeg som er så "grønn" når det kommer til data skjønner ingen ting ;) Flott høstinspirasjon hos deg! Klem merethe

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flotte høstmotiver hos deg!!