onsdag 6. november 2013

Har puslet


med litt før jeg skal på jobb i dag
Etter denne vakta så blir det seks dager fri. 
Gleder meg litt til det kan du si,
etter seks dager med jobb. 
I dag prøvde jeg ut en 
røkelseblanding med litt rester av 
en vinterte, og div. krydder. 


Enten så er jeg litt tett i nesen, 
det var for lite aroma igjen i te/krydder
eller lyset var for langt fra silen. 
Skal prøve med et litt mindre glass 
å se hvordan det blir. 
Må jo lukte litt skikkelig av dette syns jeg. 
Har laget noen pakker jeg tenkt 
å bruke som gave. 
Men må kanskje ha på litt mer 
krydder i blandingen.  


På lørdag var jeg på årets første julemesse. 
Der satt det etpar jenter å solgte litt forskjellig 
Bl.a. lysglass de hadde laget selv. 
Syns lysglasset var fint.



 Kjøpte litt annet også,
men har ikke fått tatt bilder av det enda. 
Rosene jeg kjøpte for over en måned 
siden står fortsatt.
Måtte ta av omtrent alle bladene nå. 
Var blitt gule, men blomsten er 
ganske fine enda.


Og i kjellervinduet blomstrer graniumen fortsatt. 
Må kanskje klippe dem ned snart.  
Tusen takk for alle koselige 
kommentarer og gode tips ang. lysstøpingen. 
Må nok prøve å fylle etter når de har stått ei lita stund. 


En riktig god dag
ønsker jeg dere alle sammen :)


8 kommentarer:

fru. Lærum sa...

tror det blir sterke lukt om du tar et mindre glass :-)

klem tone

amo sin blogg sa...

Tenk at rosene står så lenge. Eg har også opplevt det, ein kan lure på kor dei er dyrka fram som står så lenge...
Genmanipulasjon som med frukt ??
Ha ein fin dag vidare.

KKvinneblogger sa...

Koselig å ha tid til å pusle litt og begynne å tenke på presanger :)

stallnilsen sa...

Utrulig at rosene dine står så fint ennu , du må da virkelig ha grønne fingrer :)
Så koselig og prøve og få til en deilig duft ,det er så deilig med røkelse duft i tia vi går inn i nu :O)

Ha ei fortsatt fin uke, hilsen Lisbeth :O)

Glede sa...

Så mange som er flinke med djuleforberedelser, må vist komme igang snart her også ;)Veldig koselig med julemesser, får mye inspirasjon der! Synes også det er utrolig at rosene dine står ennå !! Det var gull kjøp ;)
Klem

Unknown sa...

Hei på deg! Så koselig at du stikker innom på bloggen min, tusen takk for det. Ville bare titte innom deg for å si god helg! Kos deg masse og ta godt vare på deg selv i denne søte førjulstid med alt som fører med den.
Klem fra Anne <3

Minime sa...

Så flink du er med puslerier. Du får gjort litt av hvert. Ha en fin helg:)

Unknown sa...

Det er jo helt utrolig at de står så flotte ennå de rosene :) Bra kjøp.

Herlig å gå rundt oG stulle og dille :)

God helg og god langfri !

Her er det barnedåp i helgen og oppussing

Smil og klem Monica