fredag 1. november 2013

På Golsfjellet.


 Forrige helg var vi på Golsfjellet
på dette lille og koselige fjellhotellet. 



 Stort sett var det flott vær, 
så vi måtte jo ut en liten tur. 
I tillegg var vi en tur å kikket 
litt i Gol.
Se det herlige lysthuset.


Et gammelt stabur står også på tomta. 
Dette er et gammelt 
familiedrevet hotell
som for ei stund siden ble
overtatt av en ny familie. 
Så det drives fortsatt som en familiebedrift. 


En skigard kan'kje vare evig veit du. 
Men flott er den, 
og holder nok ei stund enda. 
 

Ja vi er velsignet med flott
natur i dette landet.


En ser langt når en er så pass høyt oppe. 



Sanderstølen ligger rett ved
Der er det nå mulig å kjøpe seg sin egen 
fjell-leilighet. 
Tror heller jeg satser på å 
leie meg inn på hotell
de få gangen i året som vi har 
mulighet for å reise bort ei helg. 


Denne helga er det jobb. 
Satser på ei flott helg 
der vi koser oss masse sammen 
med beboerene

Ønsker dere alle 
ei herlig helg :)


9 kommentarer:

Mitt hverdagsliv sa...

Deilig med en hotell-helg! Bare slappe av og nyte den flotte naturen.
Og koselig med små hotell, blir mye mer "personlig".

Ønsker deg en fin jobbe-helg!

Vigdis

stallnilsen sa...

Så fine bilder fra turen deres, det er godt for kropp og sjæl og reise bort av og til og ligge på hotell er bare deilig :)'
Ha ei fin arbeids helg.

Lisbeth :O)

Unknown sa...

Golsfjellet er fint. Skal på Storefjell fra 13. til 15. nov sjøl og gleder meg til det. Kurs med jobben. Ha ei fin helg på jobb.
Vennlig hilsen Marit

Kristina, nord i bygdo sa...

Hei:)

Innom for å ønske deg ei velsigna og god helg! Takk for alle dine skjønne kommentarar. Det varmer.

Så fint det såg ut til å vere på golsfjellet. Ja naturen i Norge er utruleg vakker. Ingen grunn til å reise utenlands på ferie synes eg?!! Fine bilder du har tatt.

Be blessed! Klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Dette ser veldig koselig ut! Skulle gjerne ha..... Men men

loftkroken sa...

Nydelige bilder :))Ser ut som det var en flott tur :)

Velsignet jobbehelg til deg ♥

Benteklem

Gry sa...

Det så fint ut der!
Ønsker deg ei flott helg,
og en fin november!
Klem :)

amo sin blogg sa...

Jammen har du hatt det fint på Gol.
Eg har faktisk vore der eit par gongar i år, men overnatta i sentrum i hytte. Eg er sikker på at ditt hotellvalg var mykje betre !!
Nydelege bilder !

God arbeidshelg.
Anne-Mari

maria at inredningsvis sa...

Mysig blogg:) jag blir glad av att hälsa på hos dig....heja Norge

Kolla in min blogg om du vill mer ha inrednings-inspiration:)

Ha en härlig slutet på veckan

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)