torsdag 19. januar 2017

Nytt år,

og nytt liv i bloggen?
Ja vi får se.
Savner litt å blogge, 
men det tar lenger tid enn face-book 
Men face-book er ikke som blogg
Ikke for meg i hvert fall. 
Så vi får se om jeg kommer til å blogge litt mer fremover.  
Er jo koselig at noen savner innlegg her. 
Er bra med meg, bare litt vel travelt samtidig som 
bloggen egentlig ikke har fristet så mye.

 

Har lite tid til å dille så mye med interiør
Tar heller ikke så mye bilder for tida.
Men tok bilde av dette skapet vi fikk av naboene
som skal flytte og ikke har plass til det i nytt hus. 
Skulle heller ønsket de ble boende her, 
men er veldig glad for skapet. 


 Kirka tok jeg også bilde av i jula.
Det fikk lys i seg til jul. 
Denne har jeg nok vist bilder av før. 
Den er laget av min far for ca 80 år siden. 
Far lever fortsatt og er stadig på farten. 
Han og mor er ivrige med på Fretex å sorterer klær. 

 

 Menigheten hadde førjulsfeiring 
i år, og da måtte det jo pyntes litt. 
Ikke jeg som skal ha æren for dette. 
Var fint med lys på treet. 


Ja julepynten er ryddet bort for denne gang, 
og tulipaner er kjøpt inn 
Så nå er en egentlig klar for våren. 
Men her hos oss vil det ta sin tid før 
snøen og kulden slipper tak. 
Så vi får kose oss inne i varmen  
men vårblomster enn så lenge.


Er sikkert ikke så mange som følger med på blogger lenger, 
Ser det er lenge mellom oppdateringer hos flere. 

Ønsker deg ei flott helg :) 


7 kommentarer:

Winkel's Crazy Ideas sa...

Hei, så koselig å høre fra deg. Jeg har tatt en bloggpause, en stund eller hvem vet hvor lenge. Liker ikke facebook, føler alle bare legger ut en masse selvskryt. Har lurt på instagram, men der er det jo mest bilder forstår jeg...og jeg vil jo gjerne skrive litt. Vet jammen ikke jeg, så det blir en tenkepause. Det var et nydelig skap, og den lille kirken er bare såå nydelig. Jeg har en dukkevugge min far og bestefar laget. De er borte for veldig mange år siden begge to, men vuggen har jeg fortsatt. Ønsker deg en velsignet helg, klem fra Pam i Sør

amo sin blogg sa...

Kjekt å sjå deg igjen, og takk for kommentar hos meg.
For eit flott skap du viser, slike rommer utruleg mykje så
det kjem du til å få stor glede av.
Ja, blogginga tek mykje tid, og det er ikkje så lett å finne
tema å skrive om.
Men facebook og instagram føle eg er mindre givande sjølv om
eg bruka det også.
Håpe me treffast i bloggverda fortsatt.

God helg frå Anne-Mari

Bergheim sa...

KOselig med nytt blogginnlegg. Jeg har tenkt på om jeg også skulle legge min på pause, men jeg har faktisk hatt motivasjon til å blogge litt i det siste. Kanskje kommer det tilbake. Det er iallefall koselig at det er liv her igjen. Ha en strålende søndag.

dokdok sa...

เผาผลาญไขมัน ไม่เป็นอันตราย เป็นเทคโนโลยี ที่มีคุณภาพสูงสำหรับเพื่อการเผาผลาญไขมันส่วนเกิน
เครื่องจะตรวจค้นจำนวนไขมัน และก็คำนวนพลังงานที่จำต้องใช้อัตโนมัติ แล้วก็พวกเราจะใช้เครื่องไม้เครื่องมือยิงคลื่น
อัลตร้าซาวด์เข้าไปในรอบๆที่ได้ทำเครื่องหมายไว้อย่างสม่ำเสมอ โดยไม่เจ็บต่อเยื่อรอบๆ ใกล้เคียง ไม่ว่าจะเป็นผิวหนังข้างบน เซลล์ประสาท หรือ เส้นโลหิต ต่อจากนั้นเซลล์ไขมันจะถูกเปลี่ยนแปลงให้เป็นของเหลวแล้วถูกซับไปสู่กระแส เลือด แล้วถูกนำไปเผาผลาญโดยระบบการกำจัดไขมันของ
ร่างกายตามธรรมชาติ ทำให้ท่านสัมผัสได้ถึงรูปร่างที่กระชับรวมทั้งเรียบเนียนขึ้นโดยทันทีข้างหลังการดูแลและรักษา โดยไม่เป็นผลใกล้กันอะไรก็แล้วแต่ต่อสภาพร่างกายและก็สามารถดำเนิน
ชีวิตตามธรรมดา โดยไม่ต้องพักรักษาตัว


เลเซอร์ขนขา
เลเซอร์รักแร้
เลเซอร์บิกินี
เลเซอร์ กำจัดขนหน้า
เลเซอร์ กำจัดขน รักแร้

murakami sa...

This is a very good blog that post for adding categories to my blog, 
joker123

nira sa...

I am great fan of your blog, your articles motivate me. Thank you for creating such a wonderful informations.
bk8

nira sa...

Wow! So fun and easy and totally accurate to follow! 
sagame66
sagame77
sagame88