søndag 8. juni 2008

Enda en utfordring

Jeg er blitt tagget av Hjemme Bra

 
Reglene først:
"Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv.
I slutten av innlegget gjev du det videre til
6 andre personar og fører opp namna deira.
Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg.
La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."


1: Hva gjorde du for 10 år siden?-
Jobbet i barnehage, hadde fortsatt normal stemme.
Var mor til aktive gutter på ti og seks år.  
Livet var egentlig litt tøft da.
 Jeg og min mann slet med vårt forhold.  
Men vi fikk heldigvis, med Guds og menneskers hjelp,
mulighet for å se hvilke velsignelser vi hadde i hverandre,
vårt forhold og ungene.
Så vi fikk en ny start.
Vi var kanskje mer forelsket den sommeren enn
vi hadde vært noen gang før.
Og det etter nesten 14 års ekteskap.
Og det beste: Det har fortsatt slik.
Med Guds hjelp.



2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?-
I dag er det søndag. Skal gjøre lite.
Har spist frokost.
Skal blogge litt 
På jobbe i ettermiddag/kveld.


3: Snack jeg liker??-
Sjokolade, smågodt, lakris, potergull....
Egentlig det meste



4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??-
Hatt flere fadderbarn, og gitt en del ekstra
til barnehjemmet.
Bygget nytt lokale til menigheten vi går i.
Bygget om eller revet og bygget nytt hus.
Hatt folk til å anlegge en lettstelt hage
med flotte busker og blomster i krukker.
Laget svømmebasseng i hagen.
(Bor rett ved vannet, men er blitt så pysete)



5: Steder jeg har bodd?-
Time, Jeløy, Stavanger,
Etnedal og Søndre land
 


6: Disse folka vil jeg vite mer om:
Har ikke helt oversikten over hvem som har fått denne.
Prøver:
Bestemors vindu
Dorte
Tussi og Nikita
Grip dagen
Bestemor Aud
Olstad


8 kommentarer:

Anonym sa...

Jo da har tatt utfordringen men må tenke litt på hvem jeg skal sende videre til så det 6 spørsmål må jeg vente litt med.. men eller har jeg svart

Anna Lisa sa...

Så fine bilder!!
Håpa du får ein koselig søndag!!
Klem

Bergheim sa...

Tusen takk for utfordringen. Svarene er allerede kommet i bloggen. Ha en fin dag.

Brit. (lille meg) sa...

Så fine bilder du har tatt med inni utfordringen!
Det er litt artig å lese disse, for da blir vi litt bedre "kjent" med de forskjellige bloggerne.
Ha en fortsatt god søndag!!

Besta sa...

Fine bilder du har.. Tusen takk for kometaren. Klem

Lene sa...

Hei, Astrid :)

Jeg har endelig fått stjålet litt nattestid til blogging :) Og så tittet jeg innom syrommet ditt. Du lager de tøffeste vesker!!!

Vet du - jeg ha ei favoritt olabukse med nydelig dekor på. Og så kommer jeg ikke inn i den lengre!!! Lurer jammen meg på om ikke den kan bli ei lekker veske i steden. Hehe, om ikke jeg får plass i den, kan jeg jo få plass til mye annet ;)

Så fint du skriver her i utfordringen din. Ble rørt over det du skrev om deg og mannen fin, ognyforelskelsen den sommeren for ti år siden :) Og så så gode milliardærønsker :)

Ha ei fin uke, Astrid :)

Klem i natten fra Lene :)

Nunne sa...

Velkommen innom, døren er åpen! Kan skjønne jeg vil ikke miste DEG!
Logg på med din mail og passord...

Klem fra Nunne.

Anonym sa...

Takk for koselig hilsen!
Joda vi har fine dager.. prøver og gjøre det beste ut av de!