mandag 2. juni 2008

Enda et innlegg

fra meg i dag.
Det er så pass varmt her at det er ikke
mye en orker å gjøre.

Skulle male hagemøbler, men fann ikke den
malingen min mann mente vi hadde.
Får ikke kjøpt ny maling før på onsdag.
Så da får jeg gjøre skikkelig grunnarbeid så lenge

På lørdagskvelden var vi hos noen venner på
andre siden av fjorden å grillet.
Det var en koselig og flott kveld.




Må vise bildet av min manns nye vidunder.
Har og lagt ved et "før"  bilde.
Den gamle gressklipperen har vi hatt i nesten 20 år.
Den er sveiset og fikset etter alle kunstens regler. 
Det eneste som ikke er fikset er motoren,
den går like godt.
Så det er en stolt mann som klipper plen nå.



Vi spiser en del måltid ute nå.
I går inviterte jeg svigermor på  middag.
Måtte jo dekke et fint bord da.
Det bles ganske godt
så jeg måtte finne noe å sette lyset nedi.
Litt kjedelig med bare lyset nedi der,
så jeg fann litt pynt å la oppi.




Ha en riktig god kveld
i sommervarmen.
Må passe på å være ute noe om kveldene nå
før all myggen kommer.

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så flotte bilder. Sommeren er deilig, å kunne bruke masse tid ute å spise måltidene ute er helt skjønt.

Nyt det videre:=)

Klem :=)

Synnøve. sa...

Så flotte bilder du viser idag.
Fikk hjemlengsel når du sa du värt hos en nabo på andre siden av fjorden.
Eg savner MIN by Ålesund, savner fjordane og fjellen. Savner sjölukt og krabbe, savner tang og tare.....
Om du har lyst så får du gjerne vise litt bilder fra omgivelsene dine.Fjell, fjord og slikt. Det hade eg satt pris på....
Klems til deg.
Synne :D

Magdalena sa...

skjønne bilder, SÆRLIG det nederste...
klem Magny

Sologbolig sa...

Så koselige bilder. Ja det er deilig med sommer og eg er ute i alle ledige stunder og alle måltider blir spist ute. Her er vi heldigvis ikke plaga med mygg heller. Kos deg vidare i sommarvarmen!

Bestemor Aud sa...

Takk for flere innlegg på min blogg! (Den kabelen min er og blir borte - nå prøver jeg å få tak i en ny!)
Hittil trives vi utmerket her på Harestua, tror vi fant rette plassen for oss. Vi har ønsket oss østover lenge, og nå var tiden moden. Min mann er fra Oslo, og familien har hytte i Etnedalen, som vi ikke har fått brukt så mye p.g.a. den lange veien. Vi føler at vi har landet midt i smørøyet nå! Men vi har mer å "glede oss til" skjønner jeg av dette innlegget ditt: Vi får ta myggen på kjøpet når den måtte dukke opp!!

Anonym sa...

Blir så fasinert av bilderedigeringen på bloggen din, så nå har jeg funnet et godt. Da kan også jeg lage litt fine bilder på hjemmeside min. Håper du har det bra i varmen. Ha en riktig fin helg:)