fredag 8. januar 2010

Det beste

en kan gjøre på slike kalde dager er å
gå på kjøpesenter. 
Eller, egentlig burde jeg vært hjemme å fyrt. 
For her fryser vannet. 
Har satt på enda mer varme i kjelleren, 
Så vi håper det tiner uten at golv og vegger må rives. 

***
Kjøpte denne knaggrekka på Kremmerhuset i dag
Likte så godt teksten på den. 
FAMILY
all because two people fell in love. 
Skiltet som henger der ble også kjøpt i dag. 
Posen til oppbevaring av plastposer sydde jeg for lenge siden. 



Måtte jo innom Ting og tøy en tur i dag
Der fant jeg denne tallerken, 
Har en dessertskål i samme mønster fra før. 
Så kanskje jeg finner mer slik litt etter litt. 
Fant og en sukkerskål til en fløtemugg
jeg kjøpte der for ca et halvt år siden.  
Litt morsomt å oppdage den i hylla. 
Har ikke tatt bilde av den i dag. 
Det får komme en annen dag.


Dette sausnebbet fant jeg også der. 
Det har jeg tenkt å ha noen primulaer i 
Men jeg tørr ikke kjøpe dei før det er blitt litt mildere. 
ca -30 er litt kaldt for plantene,
selv om en pakker dei inn er jeg redd.  


Håper dere holder varmen. 

Godt min kjære har sørget for mye god ved. 

Ha en
riktig god helg :)

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Her du funnet fine skatter, igjen!
Heldig, du!
Men ikke så heldig når vannet fryser. Det har det gjort hos min bror og svigerinne også, både i går og i dag.
I dag har jeg bare vært inne, bortsett fra turer til garasjen for å hente ved, og så til postkassen.
Håper kulda slipper taket snart, det er ikke temperaturer til å være ute i,,,,,, Jeg har bakt brød og vasket litt i huset i dag. det er alltid noe å finne på.
Ønsker deg ei god helg,- og så håper jeg dere får vannet tilbake fort!

Linda sa...

Hei og godt nytt år til deg! (for det tror jeg ikke jeg har sagt)
Bor kanskje i et gammelt hus dere også da?
Det gjør vi, men det er sannelig ikke mye sjarmerende at vannet fryser!..for det gjør det her også.
Men heldigvis kun på badet, i dusjen er det kun varmt vann.
Vi har en grovkjeller og der er det iskaldt, så nå fyrer vi der på spreng!
Håper det ordner seg, må hjem til mamma i morgen for å få dusjet.

God helg og klem fra meg.