onsdag 6. januar 2010

Hjerteproduksjon

Det ble bare et hjerte. 
Da jeg satt å såg på forskjellige blogger
i går var jeg også innom Linetoppen. 
Har vært innom der før
og sett på det fine hun lager. 
Bl.a. noen flotte hjerter. 
I går fikk jeg lyst til å se om jeg fikk det til. 
Hmmm..... tja....


Ser jo at det ikke ble like fint som dei flotte hjertene hennes
Men så er det også første prøve. 
Visst jeg finner på å lage noen flere så kan det vær dei blir 
litt finere etterhvert. 
Såg også det etterpå at hun nok ikke har
på fullt så mye tråd som jeg har hatt.
Tror hun bruker papir med samme farge som tråden. 
Jeg har en del gammelt garn liggende, 
og siden jeg ikke kan strikke noe særlig pga armene
er jo dette en flott måte å bruke opp en del garn på. 
Pyntet det med etpar blomster på bånd. 
Hengte det opp på døra der jeg i jula har hatt en krans.



Sitter nå god og mett, 
og etterhvert også ganske varm. 
Har fyrt i fire ovner nå i ca fire timer, 
så det begynner å nærme seg en
temperatur det går ann å sitte i ro i. 
Noen og tjue grader.  
Med ullklær under så går det ann. 
Ute har temperaturen ligget på ca -30 i hele dag. 

Dagens middag er fortært. 
Prøvde meg på en ny fiskerett i dag. 
Ikke alltid lett å få yngste sønn til å spise fisk. 
Men denne franske fiskegryta likte han faktisk. 
Måtte gjøre litt forandringer fordi jeg ikke hadde alt
som skulle i. Men det gikk bra. 


Bilde kan forstørres med å trykke på det. 
Da skal oppskriften være leselig. 
Rask å lage og kjempegod. 
Lykke til :)

Ha en riktig god 
onsdag :)


16 kommentarer:

Magdalena sa...

et vakkert hjerte..!

Anna Lisa sa...

Koselig hjerte :)
Og deilig med varm suppe i vinterkulda.
Her er det masse innekos. Håpa du kosa deg også.
Ha en fin kveld
Klem

Evelyn sa...

HEi :) kjempe fine hjerter da.. morro å lage noe også.

ha ei flott uke:)

klem

Nikoline sa...

Hjertet var det ikkje noko feil med.. ikkje noko "TJAA..",men JAAH,kjempeflott! Må innom den bloggen du nevner,det var eit nytt navn for meg.
Har det godt og varmt inne eg også heldigvis,det går hardt på veden for tida!
Ynskjer deg ei god natt :0)

Mitt hvite hus sa...

Nydelig hjerte... uff dere har det kaldt.. da er det et must å fyre inne...

Klemmer Kerstin

Unknown sa...

Så koselig at jeg har inspirert deg til å lage et hjerte.Det gjorde meg glad! Inni bruker jeg gamle, stoffer, dyntrekk, gamle klær eller lignende. ( ting som ikke kan brukes til noe annet)
Jeg syns hjertet ditt ble kjempefint!!

Beste hilsen Linetoppen

Anonym sa...

Hei du.

Surrer hjerter... Det var jo en knallide som jeg fikk lyst til å prøve meg på og. Er det bare garn eller er det noe annet inni dem i tilegg ?
Perfekt vær til inneaktiviteter nå og jeg surrer jo med så mye annet - så hvorfor ikke surre hjerter også....?

Berit T sa...

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag. Nydelig par. Og så vakkert du har pyntet til festen.

Og så fint et hjerte. En flott måte å få brukt opp garn som det blir rester av.

Ha en fin dag i vinterkulden.

Synnøve. sa...

Det er ikke det eneste hjertet du har. Du sjöl har ett stort og varmt hjerte og.
Så nå veit du det.
Flott var det.
Her hade vi ned til 31 minus igår.
Vår Toyota hadde ikke lyst at kjöre noen steder i den kulda. Han var ganske kjölig. Nedfrosset er vel heller det ord eg vil bruke hehe...
Men vi skal pröve å få start på den idag.
Nå er det kun 19 minus her, sola pröver å btyte igjenom men det er ikke lett. Det snör...
Merkelig vinter...
Ha nå en flott torsdag.
Klems Synnöve.

Black Feathers sa...

Nydelig hjerte du har laget. Det er det som er så fint med å besøke blogger, man får inspirasjon ;)

Angående julekule kaskaden ;)
Den store kulen er senter kule. Så henger de andre rundt i forskjellig høyde og omkrets rundt den igjen. Jeg ble veldig fornøyd, men det tok tid å få hengt de opp og jeg hadde god hjelp ;)

Ha en super dag ;)

Unknown sa...

Hei. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Mye flott her også!Dette hjertet var jo kjempefint! Inspirerende;)
Ha en god vinterkveld!

lavendel mio sa...

Nydelig hjerte du har laget!!
Og den suppen frister en frossen skrott:)
Klem Hanne

Sologbolig sa...

Eg syns hjerta ditt var fint eg. Jammen kaldt hos dere, her er det minus 13 nå i kveld og ikkje kan eg huska at vi noen gang har hatt det så kaldt. Men kle på seg( ull fra innerst til ytterst) og fyr i ovnen er tingen nå. I morra drar eg til Haugesund på jakt etter ny sofa. Ha ein fin kveld og helg.

Ruth Bernssen Bø sa...

Flott hjerte du har laga.
- 30, ja det høyrest kaldt ut. Her har det vore rundt -13, tykkjer det er kaldt nok...
Ha ein fin vinterdag.

Dorthe sa...

Ja du har det vel kaldt hos deg også, Jeg har 35 minus hos meg nå. Er så lei kulda nå. Nydeligt hjerte du har laget. Fiskeretten tror jeg skal prøves her. Sønnen er ikke så veldig glad i fisk her han heller. Ha en riktig fin helg. Du er flink til å oppdatere. Får vel gjort det engang i helgen jeg også.

♥ Stines hverdag sa...

Så fint hjerte ble!
Har du bare surret garn, eller har du noe inni?