tirsdag 2. februar 2010

I går

var jeg en tur innom bruktbutikken, igjen. 
Og som vanlig var det vanskelig å gå ut uten 
å ha med seg noe. 
Og denne gangen ble det flere ting. 
Denne gamle rammen måtte jeg bare ha med meg. 
Finner sikkert et fint bilde å ha inni etterhvert.


Syns denne skåla var veldig koselig. 
Kostet 55,- 
Vet ikke hvilket merke det er
Selger trodde kanskje det var Høvik. 
Noen som vet noe om det?


Et enkelt, men fint stettfat. 


Denne skåla fikk jeg av ei vennine for ei stund siden. 
Liker den egentlig ikke. 
Ikke slik den er i hvertfall. 
Har skrudd den fra hverandre og begynt å 
spraye den. 
Håper jeg liker den litt bedre da. 

Min vennine hadde arvet den, 
og likte den ikke selv heller. 
Den er jo utrolig spesiell. 
Håper den blir litt finere etter fargeskifte. 
Bilder kommer. 

Stolen ble min for 30,- 
Den er veldig ustø. 
Ikke anbefalt å sitte i.
Kanskje jeg klarer å få den stødigere. 
Den kommer også til å bli malt. 
Og får nok ny pute. Skal bruke den på soverommet til å  legge litt i. 
Så da er det ikke så farlig om den ikke er så stødig. 
 

Den puten er jo fin visst en liker den stilen. 

Da får jeg prøve å få gjort litt her igjen. 
Håper dere alle får en flott dag :)

7 kommentarer:

Sologbolig sa...

Gamle rammer er det alltid kjekt å få tak i......synes stettefatet ditt var så fint også. Blir spennende å se ka du finne på med det andre fatet ditt. Ha ein fin kveld.

Malys krok sa...

Skal si du har funnet mye fint! Det stettfatet har jeg sett maken til, likte det! Skåla du etterlyser identitet til, var søt,men jeg vet ikke noe om den. Rammen får du sikkert bruk for, finner nok på noe du...
Så kan jeg fortelle at nå har jeg lagt ut bilder av premien min, i tilfelle du har lyst å se.
Ha det godt! Hilsen Margit.

lavendel mio sa...

Har dilla på gamle rammer,men de er ikke lett å finne.
Så nydelig skåler du har funnet. Er spent på hvordan den blir etter at du har tryllet litt:)
Ønsker deg en fin onsdag,klem Hanne

Synnøve. sa...

Hei Astrid.
Sitter og ser på snöen som laver ned. Har nettopp värt ute og måket snö. Hentet posten og måtte ju måke för å komme til postkassa hihi....
Det blåser som bare det og det er ikke kjekt å väre ute.

Så flotte ting du viser atter en gang.
Liker det stettefatet som du kjöpte på bruktbutikken.

Ha nå ei flott onsdag.
Klems Synnöve.

Nikoline sa...

Fine ting! Og eit heilt spesielt stettefat du hadde fått... er sikker på at det blir fint når du har gjort ditt!Me får vel sjå når det er ferdig?
Ha ein fin dag:0)

Dorthe sa...

Det er helt utrolig hva du kommer ut med fra et loppemarked:) Lure på åssen du får det til...Kjempefine ting:) Ha en super fin ettermiddag:)

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann:)
Så masse flotte skattar du har funne!ELSKAR å gå i bruktbutikkar eg og:)
Tusen takk for så gode ord frå deg<3Blir så glad att:)
Ønsker deg og ei super god helg<3
Klem frå AStrid:)