tirsdag 22. april 2008

Gave

Har laget en gave til.

Ei pute som ei skal få. Kjøpte pute med trekk på Plantasjen
De kostet bare 19,- for innerpute med trekk.
Pyntet litt på den. Strøk et bilde på en linstoffbit og sydde det
fast med en blonde.


Litt detaljer. Hun som skal få den er litt glad i ting
som glittrer,  så jeg sydde på to blomst med perler,
 noen fine knappeblomster og et hjerte.


 
Kan egentlig tenke meg etpar slike puter selv i
sofaen i sommer. Kanskje jeg får laget noen til snart.
Kjøpte fire stk på plantasjen, så jeg har å lage av. 


Nå er det snart jobb igjen Får gjøre meg i stand.
Ha en flott ettermiddag i
sola.

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så nydelige puter du lager!
Heldig er den som får en sånn.
Ha en fin dag på arbeid i dag!

Anonym sa...

Så fin den puta ble. Nydelig strykemerke. Hvor er det du får tak i sånne? Panduro? Tusen takk for lykkeønskninger ang. eksamen og praksis forresten. Dette setter jeg stor pris på. Klems Miriam :)

Nyperosa sa...

Hei,
så fin pute du
har laget.

P.S. skulle nok
at ønske bildene
dine var større
på bloggen din : )

Au revoir.

Nunne sa...

Engler er bare så skjønne, og den puten din er likeså! At du kom på å ha perler på, DET var smart!

Du er vel på jobb, så detrfor ønsker jeg deg en fin ettermiddag!
Gud er glad i deg!

Berit T sa...

Nydelige puter, og så artig at du har fikset det selv, da blir det jo helt unikt,ingen har maken.
Blir nok kjempeglade de som får en så flott gave.

Så koselig med feiring ute....
Ha en fin dag i morgon.
(og du kunne godt hatt større bilder, synes jeg også, vi liker å se bedre det flotte du viser vet du.)