onsdag 2. april 2008



Takk til Garden angel for koselig velkomst. Ja jeg har laget kremmerhusene.
De var en del av bordpynten på nyttårsaften.

Har i flere år hatt " åpent hus" på nyttårsaften.
dvs at de som vil kan melde seg på å komme. Vi bruker å være mellom 15 og 20  stk.
Mye de samme hvert år. Men også noen nye kommer til. Det er folk fra menigheten vår som kommer.
Prøvde å legge til link, men fikk det ikke til. Men det er slik med det meste på dataen.
En må prøve og feile til en får det til. Det er mange flotte blogger der ute som jeg gjerne vil linke til.
Nå tror jeg ikke det blir flere innlegg på meg i dag.
En god kveld til dere som leser bloggen min.

2 kommentarer:

Garden Angel sa...

Så bra!!!
Hvis du vil ha nettstedsnavnet på sideellementet istedet for adressen, må skrive navnet på bloggene i kolonnen under der du skriver adressen...Der står det "nytt nettstedsnavn" F.eks Garden Angel.

Så koselig at dere har huset åpent for de som vil komme på nyttårsaften. Det kaller man hjerterom det!!!
Ha en fin kveld!
Vi blogges(",)

Hulda sa...

Hei! Takk for koselige kommentarer hos meg. Så artig å lese at du har vært på besøk på bloggen min i et år nå, det visste jeg ikke, så det var kjekt at du la igjen spor etter deg. :)

Koselig å lese at du er kristen, det er jeg også. Vi blogges!