fredag 18. april 2008

God helg!

Med eller uten bilde så vil jeg få ønske dere alle ei
god helg.
Skal ha nattevakt i helga. Lage marsipankake på dagen i morgen.
Og i bursdag på ettermiddagen.
I dag har jeg pyntet border til bursdagen i morgen.
Hadde tenkt å vise bilde av det. Men den gang ei.
Det må vel ordne seg en gang.
Les svaret Lovises hverdag hadde fått.
Jeg har bare brukt litt over 1% av biledplassen enda.
Så det er ikke problemet.
Nå vil jeg ikke irritere emg mer over dette og heller
kose meg med å lese alle de andre koselige bloggene.

1 kommentar:

silje-sin sa...

Hei:) Så kjedelig at du ikke får lastet opp bilder! Har slitt veldig de siste dagene jeg også, dataen bruker kjempelang tid,og til slutt kommer "denne websiden kan ikke vises".. PC'en går nesten i veggen.. Men det gikk til slutt. Håper det ordner seg for deg også! Høres ut som du har en hektisk helg foran deg,kos deg masse:) klemmer fra silje.