lørdag 21. juni 2008

Har laget noen kort


 i det siste.
Det ble litt uklart bilde.



Kortene er ikke så flotte som mange
lager rundt om på andre blogger.
Er ikke så flink med dette.
Har ikke laget så mange heller.
Kanskje jeg blir flinkere når
jeg får øvd meg litt.



Dette spannet står ved inngangsdøra
hos mine foreldre. 
Liker så godt slike sink ting.  



Gleder meg til jeg får denne og noen av
de andre tingene som jeg fant 
i uthuset hos min bror, oppover. 
Denne skal jeg ha etpar lobeliaer oppi tror jeg.



Sydde for ei stund siden noen oppvask kluter.
Har en del bleiestoff som jeg klipper
opp og syr kant rundt.
Det blir litt koseligere med litt farge på
oppvaskeklutene.
En riktig god
helg til dere alle



2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mitt hvite hus sa...

Ja det var meg som slettet , skrev bare tull:=)

Send en mail med navn og adressen så kommer det en overraskelse en dag:=)

kdrosk@broadpark.no