mandag 2. juni 2008

Tusen takk


til Garden angel og Lille meg for
Kreativ blogge Awarden.
Ble veldig glad for den
Den er jo så fint laget av Hulda.



Visst jeg har forstått dette riktig så skal
jeg gi denne videre
til fire andre bloggere jeg syns er kreative.
Og det er ikke lett, for det syns jeg nesten alle er.
Og mange av dere har alt fått den flere ganger.
Og det har dere fortjent.
Men jeg vil prøve å finne noen som fortjener den, 
men som ikke har fått den før.
Jeg kan ikke se at Marte i Hjemme bra
har fått den. Og du fortjener den.
Du lager så flotte kort og bokser at jeg blir
helt målløs noen ganger.
Den after eight boksen tenkte jeg på senest
på handletur før helga.
Den var bare så flott.
Legger ved bilde av den så andre også får se.
Bilde er lånt fra Hjemme bra


Vil også gi en til Kathrine
Blir så glad av å lese hennes innlegg.
Hun lager ofte innlegg som
gir en velsignelse i hverdagen. 
Tusen takk til deg.
Du har et lyst og lett ineriør som jeg koser
meg over å se på 

Den tredje jeg vil gi award til er Kerstin
i Mitt hvite hus.
Syns de bildene du viser av hus og hage
er bare så flotte. Det er en nytelse å få
"vandere" litt rundt hos deg av og til.

Men nå må jeg ut å male hagemøblene.
Får finne en til senere

Ha en flott dag!



4 kommentarer:

Gunhild sa...

Takk for koselig kommentar! Jeg flytter jo egentlig bare rundt på de tingene jeg har. Så når jeg gjør det koselig en plass, så blir det litt mindre koselig en annen.
Lykke til med maling av hagemøbler!! Er ganske ok å male når en bare kommer i gang.

Brit. (lille meg) sa...

Takk for hyggelig hilsen!
Ja, nå er det virkelig ei fin tid.
Sommeren kom igjen også.
I dag har jeg vært i barndomsheimen min og hentet meg røtter av rabarbra, og stilker også. Det er massevis av de der.
Ha en god kveld! Nå skal jeg ut og grave videre. Jeg måtte inn en tur, for telefonen ringte.

Mitt hvite hus sa...

Tusen takk for så koselig hilsen. ÅÅÅ min første Award, Det varmet meg så masse:=)
Ha en strålende fin sommerkveld:=)

Klem

Synnøve. sa...

Gratulerer til urmekelsen.
Den har du fortjent.
Flotte bilder viser du hver gang eg er på besök hos deg og.
Kjempeklem Synne :D