lørdag 29. august 2009

Spraying pågår

Er ferdig med litt. 
Men først noen nye bruktkjøp. 
Var i butikken en tur i går og 
da kom det frem ei eske med noen ting som 
ei sa det stod mitt navn på. 
Bl.a. denne engelen. 
Så den måtte bli med hjem. 
Likte godt denne skåla også. 
Den måtte jeg bare ha med meg. 
fant og litt blonder, og det har en alltid brukt for. 


Disse løve glassene fant jeg for ei stund siden.
Har ikke gummiring til de.
Men de kan jo brukes til andre ting enn sylting. 
Hadde norgesglass her før,
men dei måtte jeg bruke da jeg laget syltetøy.

 

Denne fikk jeg av ei dame på butikken. 
Den mangler lokk og henger ikke helt sammen. 
Men det er ikke noe problem. 
Den står fint der. 
Over henger et av mine sprayobjekter. 
Fikk ikke tatt skikkelig bilde av det
siden kamera ble tomt for batteri

Disse var tidligere grønne. 
Mente jeg hadde tatt førbilder av dei.
Men jeg finner dei jo ikke igjen. 
Dei er fra et av lassene vi har kjørt hele Norge på tvers, omtrent. 
Vet ikke hva dei har vært brukt til før. 
Men min far hadde nok skruer o.l.oppi rommene. 
Nå rommer dei diverse til kortlaging.


Dette var et innlegg i full fart. 
Driver å koker grøt. 
Har jobbhelg, og skal på vakt i ettermiddag
og i morgen formiddag. 
Ønsker alle 
ei riktig 
god helg :)

14 kommentarer:

Ruth Bernssen Bø sa...

Du skal få beskjed om eg finn ut kva den skapningen er - om eg bare visste kor eg skulle leita, for å finna svaret....
God helg og god vakt.

Dorthe sa...

Så mange fne ting du har fått tak på:) Ja man kan alltid finne noe å bruke det til:) Sola er vel fremme hos deg også.. deilig, men jeg forsøkte lufte sengetøy, men da begynte det selvfølgelig å regne....typisk. Ha en riktig fin jobbe helg.. grøt:) takk for middagstipset:)

Lykkelita sa...

Så smarte og fine oppbevaringskasser. Gøy at de er etter pappan din.
Hva sprayer fruen i dag da? Alltid moro med prosjekter.
God vakt!

Nostalgia sa...

Hei !

Så artig å høre at du også er med i FA. Jeg var aktiv i Bergen 1 fra ca -83 til 89- og spilte da i korpset. Siden flyttet vi og fikk barn og det ble lite spilling og FA med turnusjobbing i tillegg. Siden 2003 har det vært Ladegården :-)

Fine ting du har funnet forresten, ja litt maling gjør ofte susen !

Ønsker deg en deilig kveld !
Klem, Nostalgia

Nostalgia sa...

Heisann igjen !

så morsomt at du har spilt også :-)

Jeg er nok ikke med på forsidebildet, men på flere andre bilder på hjemmesiden. Jeg blåser nok ikke, men slår :-). Pust er derfor ikke et problem for meg. Bildet på fremsiden var tatt 29.august ifjor, da var jeg hjemme og feiret bursdag som idag :-)

God kveld til deg !

Klem, Nostalgia

hjemme bra sa...

Hallo.
KJekt å kikke innom her.
Du sprayer i vei... I dag har eg mala i vei... Håper vi får til å flytte i "nye huset" neste laurdag....
Ha ein flott søndag i morga

Nostalgia sa...

Så artig da ! Kjenner SP, men ikke tove. Har helt sikkert flere kjente vi da. Regner med at du har vært inne på korpsets hjemmeside og ikke hornorkesteret ? isåfall er jeg med på gruppebildet som er tatt inne. Står ca midt i bildet, lyst hår. Ha-ha. verden er liten du :-)

Klem, Nostalgia

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har fått tak i...ja spraymalingen er god å ha den....
Nyt søndagen

klem O=)

Linda sa...

Så mye fint du har!
Det gamle saltkaret du fikk var sjarmerende!
Gummiringer til norgesglass har jeg kjøpt på Jernia.

Ha en fin søndag!
Klem fra Linda

Hilsen Bodil F.T. sa...

Kjekt å kose seg med sprayflaskene ;) Og bruktbutikken er jo alltid et yndet sted!! Koselige ting du har.

Lene sa...

Håber du har haft en god weekend med arbejde og spraymaling :-)

Unknown sa...

Så mange fine ting du har funne, Astrid:0)
Eg har funne gummiringar på Spar.
Tusen takk for kommentar på innlegget om den skjulte sorga.
Eg er overvelda over responsen og over kor opne alle har vore med å fortelle om eigne erfaringar!!
Vi har tross alt vore heldige, Astrid, og blitt velsigna med to flotte barn, det er desverre ikkje alle forunt å få oppleve den gleda!!
Varm klem

Randi sa...

Du er heldig som har tilgang til så mange, vakre, gamle, skatter. Virkelig flotte ting du har funnet.

Skal spraymale noe i morgen jeg også....gamle ting blir som nytt.

Ha en fin ukestart

hvorfor ikke... sa...

Du står på, jente!
Ønsker deg en god ny uke!