tirsdag 8. november 2011

En stille dag

i november.
Her blir det en stille dag.
Har omtrent ikke sovet i natt pga magevondt.

Så i dag måtte jeg levere egenmeldign på jobb.
For første gang siden jeg startet i den jobben jeg har nå.
Begynte der for ca 4 år siden.
Er bedre, men ikke helt topp.
Det kommer og går litt.




En dag jeg var innom bruktbutikken fant jeg denne bibelen.
Den er fra 40 tallet
og har tilhørt ei dame som vi kjente.
Hun døde for etpar år siden.
Koselig å ha bibelen hun brukte flittig i mange år.
Den er veldig slitt. Mangler en del ark.

Dette kortet låg inni.
Ser ut som det er datert 1946.
Så det er et kort hun fikk av noen da.




I dag skal jeg ligge på sofaen, pleie meg selv og
kose meg med ei god bok og disse julebladene.
Selv om en ikke orker så mye, så klarer en heldigvis å tenke litt.
Kan jo legge litt planer for ferien en skal ha neste uke.
Da skal mye av julevasken og litt baking gjøres.
Gleder meg til det.



Ønsker dere alle en herlig dag :)







11 kommentarer:

Magdalena sa...

kjedelig å være syk... håper du er bra nok til å glede deg over maghasinene du har kjøpt! flott bibel, klem og goood bedring :)))

Kreoline sa...

Uff, stakkars deg, ikke kjekt med magevondt, det er godt du kan lese og legge litt planer for julen. Håper det snart går over, god bedring til deg, klem fra Mona.

Anne sa...

Uff da..håper formen kommer seg utover dagen og at du kan kose deg litt med bladene dine.
Fin bibel og ekstra kjekt at dere kjente eieren.
God bedring !
kjekt at du ville bli med på giveaway hos meg.
klem))

KKvinneblogger sa...

En gammel velbrukt Bibel er jo en fortelling om et helt liv! Så fantastisk at du fant den og tok vare på den :)

Hilsen Bodil F.T. sa...

God bedring til deg! Kos deg alt du klarer, det gjør godt for helsa!!

Kjekt med den gamle Bibelen!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så trasig!
God betring! Er ein sjuk, så er ein sjuk!
Godt du kan legge planar!

Så flott at nettopp du som kjente dama fekk Bibelen!!

klem

Marguerite sa...

Ja,jag har haft "en stille dag",utan att vara sjuk,Astrid!!!...Hoppas att du kryar på dig!!!...Vilken fin Bibel,och att du kände henne är ju extra värdefullt!!! Ja,hon har väl nått sitt mål,och vi får kämpa vidare,vi som är kvar!!!Sänder kramar till dig,vännen!!!

lavendel mio sa...

Ønsker deg god bedring, magevondt er ikke noe gøy.Fin gammel bibel du har funnet.
Godt du har koselig jule lesestoff da;)
Klem Hanne

♥ Stines hverdag sa...

Kos deg med julebladene og masse god bedring :)

Anna Lisa sa...

Huff. Vil ønske deg god betring min venn.
Koselig å finne ein slik bibel. Gammel og velbrukt.
Ein skatt.
Ha en flott dag
Klem Anna Lisa

Ninas Interiør sa...

Å, ikke no' moro å være syk, da! Håper du blir raskt bedre! Så artig med den gamle bibelen, da. Du får kose deg med å planlegge ferien din!:)

Klem Nina