onsdag 9. november 2011

Heldigvis

ble jeg fort bra igjen.
Hjalp nok godt med alle de koselige god bedring helsinger

jeg fikk fra dere.


Tusen takk til dere alle.


Har vært på jobb igjen i dag.
Det har gått bra, men kjenner jeg er sliten nå.


Og rundt huset her driver de å graver for fullt.,
Lurer på hvor lenge de har tenkt å drive på.
Jeg får ikke sove med gravemaskiner og lastebiler durende
fem meter fra soveromsvinduene.
Har lagt meg i stua, så lenge.
får kanskje sove her. Men ikke så godt som i senge.
Heldigvis er de snart ferdige med det arbeidet de driver med.
Det er kommunen som legger nye vannledninger.

****

Så over til noe annet.

Var ikke dårligere i går enn at jeg klarte å gjøre litt.
Laget disse to av gamle brødformer og sandkakeformer.
Limte en liten bit kakeserviett inni og et bilde.
Mangler bare noe å henge de opp i.
Må kjøpe det i morgen.



Laget også etpar nåleputer av sandkakeformer.
Veldig enkelt og greit.
Tror jeg skal lage flere av disse, med litt forskjellig stoff.


For noen dager siden fikk jeg ryddet i nesten alle stoffene mine,
så nå ser jeg hva jeg har.
Har mer enn dette forresten.
Glemte å ta bilder av alt.



Det ble ikke så gode bilder,
men men. Vi er visst inne i den mørke årstiden her i landet.

Så da får en ta det som det er.


Oppå hylla er det en liten "kuffert"
Den har jeg hatt lenge.
Er nok fra et loppemarked, men husker ikke hvor.
Skal ta et annet bilde av den en gang.
Lurer litt på hva den er blitt brukt til før.



Da skal jeg snart se om det er stille nok til at jeg får sove.


Håper dere alle har hatt ei god natt,

og får en herlig dag :)




9 kommentarer:

Marguerite sa...

Så roligt att du är pigg igen,Astrid!!! Och 1000 Tack för tipsen du delar med dig av här!!! Brödformarna med ljusen i var ju jättefina!!! Att du bara kan komma på det!!! Jag ska också fixa en sådan!!! Ja,du har då ordning och reda i skåpen,,,det är jag lite dålig på,det får bli skärpning här på Hilleborg!!! (fast jag putsade fönstren i går i alla fall),hi,hihi!!!...Du får öppna fönstret och skrika att de får vara tysta,tills du har sovit färdigt,ha,haha!!! Kramar!!!

VillaVårfrubakken sa...

Så bra at du er bedre.....brødformlysestakene, eller hva man skal kalle de var kjempefine....gjenbruk er noe vi liker.
Håper kommunen får gjort seg ferdig snart slik at dere får nattero. Ønsker deg en fin fin torsdag.....klem

Nina i Paradiset sa...

IKKE publiser rygge-bilder!
Det gir meg bare dårlig samvittighet!! ;) ;)
Flott at du er i bedre form, -for min samboer har vært syk i en uke nå, konstant i horisontalen...
SÅ kjedelig!
PS måtte bare si at jeg ikke FIKK skapet mitt altså, selvsagt betalte jeg flere lapper for det! ;)
Men fikk det 1000 billigere enn FINN.NO så jeg er fornøyd.
:)

lavendel mio sa...

Så godt at du føler deg bedre!
Ikke noe stas med gravemaskin rundt novene;)
Fine lysestaker og nåleputer du har laget:)
Nå tipset du meg om at jeg skulle ha ryddet noen kott og skap...
Ha en fiiin dag, klem Hanne

Grip dagen sa...

Godt at du er på beina igjen. Ikke moro å ligge syk.
Brødformene du viser var nydelige!!
Så koselig med bilder inni!
Jeg brukte en spiss spiker og slo et hull i bunnen for oppheng på mine brødformer. Ikke lett å lime noe på baksiden av dem...
Mange hilsner Marit

Dorthe sa...

Uff har du vært syk..Håper du er bedre igjen.. det er ikke noe moro. Hi hi hi ja den kjærligheten kan ta tid, men ikke bare det..Prosjekterne tar overhånd. Har bestillinger liggende på julegaver og nei ordet kan jeg jo ikke helt med:-):-) Åh så mye stoff du har..ser nesten ut som garnhylla mi:-) jo mere jo bedre.. Nei jeg hadde ikke kastet meg ut i elva slik.. de hadde vært ute ved helleristningerne et sted.. Men niclas var jo helt i fyr og flamme for det hadde jo vært såååå kult..Ha en en riktig helg:-)

Kreoline sa...

Hei Astrid, godt å høre at du har kommet deg. Ikke kjekt med graving, men så kjekt det blir med nye vannrør. Skulle ønske det var hos oss, bor i en gammel bydel, har en del problemer med vanntrykket. Nydelige "lysformer", vakre. Kjekt med ordning i hyller og skap, her må jeg ta meg sammen, men til nå har jeg ikke giddet, det er så mye annet kjekt å gjøre. God helg til deg, kos deg, klem fra Mona.

Black Feathers sa...

Så fint å se at du er bedre igjen ;) Stilige lysestaker du hadde laget, de hadde jeg sansen for ;)Utrolig hva du greier å finne på ;)
Ha en riktig fin helg ;)

♥ Stines hverdag sa...

En herlig helg til deg, du kreative dame :)