tirsdag 26. august 2014

En sommer er snart over



men minnene om den består.
Heldigvis.
Vi hadde besøk fra Spania
noen dager i sommer.


Henne som jeg har besøkt etpar ganger.
Stesøster til min mann.
Hennes far er vokst opp på Hedmarken.










Og dit tok vi en tur mens hun var her.
Det er bygd et nytt hus på tomta,





Men det gamle stabuert
er visst det samme



Et nydelig sted rett ved Mjøsa.
 De som eier stedet nå er
noen slektninger.
Det blir brukt som feriested.




De var ikke der da vi var der,
Men jeg håper det er greit at jeg
legger ut bilder av stedet



Da vi var i Lofoten ble det det kjøpt en "vaffel"
Et gryteunderlag
Syns den er så fin så den ligger på bordet hele tiden.



















                                  Det ble noen ord i full fart.
                                      Er i overgangen til "ny" jobb.
Eller skal fortsette å jobbe i bolig,
bare i litt mindre stilling.
Men jeg skal ha en lønnet stilling som
leder i menigheten i tillegg.
Det har jeg hatt før, men er likevel
spent på hvordan det vil gå denne gangen.
Kommer også til å ta på meg litt vikarjobbing
bl.a. som assistent på en videregående skole.
Så det blir nok å gjøre.

Håper dere alle har det bra.
Takk til dere alle for koselige kommentarer.

Ha en velsignet
god dag :) 



13 kommentarer:

Unknown sa...

Fint vaffel-underlag. Jammen meg en fin kjele også. Hi hi. Gratulerer med ny jobb. Det er alltid spennende. Sunt å bytte på litt når muligheten byr seg. Ønsker deg lykke til.
Klem fra Marit

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlige sommar minner :-D
Lukke til med ny jobb.
Spennande! !

Anonym sa...

Lykke til i ny jobb,så spennende.
Flotte bilder hos deg og så koselig med blomstene i trillebåra. :)
Ha det fint.
Klem.

Unknown sa...

Et nydelig sted :) Bodde noen år på Gjøvik- før vi flyttet hit. Mjøsa er fin :)
Smarte de vaflene der !

Masse lykke til i ny jobb og det går nok kjempefint- blir spennende tider nå da :)

Ønsker deg nydelige dager

Klemmer Monica

Glafo sa...

Så vakre bilder <3

Ingvill Mydland sa...

Det var et nydelig sted ved vakre Mjøsa! Lykke til i ny, inspirerende, engasjerende og veldig meningsfull jobb!

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Flotte sommerminner.Koselig.
Lykke tilmed ny jobb.
Gode augusdager,nyt de ;)

-monakristin sa...

Så spennende med jobbforandringer! :) Lykke til! :)
-monakristin

Marguerite sa...

Så vackra bilder av sommar och underbar natur!
Vilket fint ställe,ett riktigt litet paradis!
Det verkar som att du får mycket att stå i framöver och jag önskar dig lycka till med allt!
KRAAAM!!! ❤️

Mor Inger`s hus sa...

Så fine bilder fra Hedemarken, sjøl om det er på feil side av Mjøsa - hi,hi..
Sånn trillebår ønsker jeg meg.

Ha ei fin helg, og lykke til med jobbskifte og alle dine små og store prosjekter.

Klem

Winkel's Crazy Ideas sa...

Nydelige bilder! Så veldig mye lykke til med alt nytt du skal igang med. Klemmer Pam

Marit Johanne sa...

Så flotte de blomstene i trillebåra var! Det er mye man kan plante blomster i- jeg så på et bilde broren min tok på ferietur i sommer. Der hadde noen plantet blomster i en gammel vaskemaskin fra 50-tallet :D Og det vaffelunderlaget var morsomt, det hadde nok jeg også kjøpt hvis jeg kom over det! Lykke til med ny jobb! Ønsker deg en velsignet uke. Klem fra Marit Johanne

Magna sa...

Hei Astrid. Har ikke lest blogger på lenge nå... Denne var så fin. Nydelige blomster! Og så må jeg jammen si det er flott å se at du går igang med nye oppgaver og ny jobb i korpset! Lykke til med det. Herrens velsignelse!