onsdag 2. april 2008

Hei.
Mitt første innlegg i denne spennende bloggverden som jeg oppdaget for snart et år siden.  Har hatt lyst til å prøve meg ei stund. Og endelig nå er jeg i gang. 
Vet ikke helt hvordan dette går. Vil nok ta litt tid  før jeg får alt til slik jeg vil.  Men en får prøve seg frem så går det vel etterhvert.   
Har hatt mye glede av å "smuglese" blogger dette siste året. Har fått mye inspirasjon til både innredning og håndarbeid.  Så takk til dere alle
der ute som deler av deres erfaringer.   
                                                                                                                
Tenkte jeg skulle legge til flere bilder, men får visst ikke det til nå. Får drive litt med det så går det vel.

Litt om meg.  Jeg er gift med en mann som er perfekt for meg,  Vi har vært gift i over tyve år. Vi har to store gutter.  To katter og en chinnchilla.  Jeg er kristen og aktivt med i menighetsarbeid. 
For tiden har jeg en liten stilling tilknyttet menigheten og jobber innen hjemmetjenesten som vikar ellers.  Liker veldig godt å sy. Har sydd gave til ei venninde, ei veske som jeg hadde tenkt  å legge ut bilde av. Men det fikk jeg ikke til nå. 
Kommer tilbake med det senere.

Da får jeg prøve å legge ut dette. Håper det går bra.

1 kommentar:

Garden Angel sa...

Heeei!
Velkommen til blogglandia!!!
Så koselig med noen nye:)
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg her på bloggen:)
* Skal bare lese litt videre på neste innlegg her nå, så kommenterer jeg videre der(",)