torsdag 10. april 2008



Jeg er glad i engler, og det vises hele året.
De fleste er bare fremme til jul.  Men noen får stå fremme hele tiden 
Disse to var julegave nå sist jul, syns de er veldig fine. 
Jeg fikk de av gode venniner som vet hva jeg ønsker meg. 




Til slutt et bilde fra badet.
Fra det hjørne av badet som jeg er mest fornøyd med.
Liker godt de emaljerte tingene. Bøtte med lokk fikk jeg av ei gammel vennine.
For ca tjue år siden var jeg så syk at jeg ikke orket gå ned
trappa for å komme på badet. Da kom hun med den. Den hadde hun brukt som dobøtte 
før. Hun bodde det meste av livet i et hus uten bad.
For meg gir den et godt minne om ei dame jeg var veldig glad i, og som
gjorde alt hun kunne for at andre skulle ha det godt.

Vaskevannsfatet var jeg så heldig å finne på en bruktbutikk for ei stund siden.
Syns det passet godt til oppbevaring av doruller.
Potta som eføyen står i er fra et loppemarked.
For de som skimter sommerfuglen, så er den kjøpt på Zanz.
En flott butikk å bare gå og føle på atmosfæren i. 
Nå skal jeg snart på jobb.
Ha en riktig god dag.
 

1 kommentar:

Hulda sa...

Så fine engler, jeg likte spesielt godt den øverste. Jeg er også glad i englefigurer, har endel, noen få er framme hele året her også. :)

Så fint bilde fra badet, bordet var nydelig. Lurt var det også å ha dorullene i fatet.