mandag 14. april 2008

Takk

Først en takk til Gunhild for flotte bilder.
Det tok ikke mer enn en dag fra jeg hadde betalt til de 
var i postkassen min. Det er servic.
Synd at jeg ikke var like rask ute med takken.
Har som sagt hatt problemer med å få
lastet opp bilder. Men det går greit nå på denne nye dataen.


Så koselige motiv og flotte tekster.
Har likt hennes bilder siden jeg såg de første gang.


Det fulgte også med et fint kort.


Har prøvd å ta bilde av denne ranunklen.
Men jeg skulle nok satt den et annet sted.
Ser nå at det ble litt rotete. Men blomsten er flott den. 
Kjøpte også noen kunstige som kan skimtes liggende på bordet.

Driver fortsatt å øver meg på dette.

Så det tar litt tid. Nå skiftet det plutselig til en annen skrift. 
Har prøvd å få til det fra begynnelsen av innlegget.
Ja, ja, ikke alltid lett å forstå hvorfor ting ikke skjer når en trykker. 
Forstår enda mindre når det skjer når en ikke trykker.


Avslutter dette sene innlegget med en sovene engel.
Er på hvilene nattevakt, og den jeg jobber hos sover.
Det gjør nok jeg også snart.
God natt.





Ingen kommentarer: