lørdag 19. april 2008

Tur

3 kommentarer:

Tone sa...

Skjønne bilder, jeg er glad som en unge om dagen for at våren endelig er her. Kos deg videre med helgen, klem :-)

Nunne sa...

Å så fin tur du har vært på! Det er fantastisk med våren, jeg undrer meg like mye hvert år, over at det kan spire og stikke opp de nydeligste blomster mellom gammelt tørka lauv og det til og med enda mens det er kaldt og surt og frost tilogmed!
VI HAR EN SUVEREN SKAPER SOM KLARER Å SETTE ALT I SVING SÅNN!!!
Ønsker deg ei god helg! klem...
pssstt, takk for at du titta innom meg. Koselig!

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk for gode ord på bloggen min. Jeg merker at mange har omsorg og ber for meg. Det merket jeg enda tydeligere i fjor da mannen min gikk bort. Det var forunderlig.
Så nydelige små blomster du har fotografert! Blåveis er skjønne blomster.