fredag 27. juli 2012

Hillerød camping

er vel den flotteste campingplassen jeg har 
vært på noen gang. 



Vi var der for tre år siden også
Det kan du lese om her
Og da skrev jeg at dit skulle jeg igjen. 
I år fikk vi det til.

 


Hjemmesida til campingplassen finner du her


Hun som driver stedet 
er minst like koselig 
som stedet gir inntrykk av. 





Det er flere koselige sitteplasser rundt omkring.
Denne er utfor ei stue/oppholdsrom 
som jeg desverre ikke fikk tatt bilde av. 
Inne der er det en koselig sofakrok med tv, 
en slagbenk og flere spisebord. 
 

Dette er ved kjøkkendøra. 
Det er krydderplanter i kasser og krukker 
 som alle kan bruke av. 
Har og tatt noen bilder fra kjøkkenet, 
må lage et eget innlegg om det, 
Dette ble visst langt nok.


 Mange flotte eksotiske planter rundt omkring.


 Det var både appelsin og sitrontre der


Det ligger plukka frukt på kjøkkenet for 
de som ville smake av det. 
Det var bare ikke lov å ta frukt fra treene.



Enda en koselig sitteplass.



Mange oliventrær i krukker.

På kveldene ble mange lykter tent rundt 
om på plassen.






 Dette er mellom dørene på sanitæranlegget.



Hadde tenkt å ta med kamera 
da jeg dusjet å ta bilder fra sanitæranlegget.
Men glemte det desverre. 
Der inne var det jo lyslykter, emaljekalender, 
parafymeflasker til fri benyttelse? Tror jeg. 
Brukte ikke noe av det jeg. 
Det stod fint dandert på et flott sinkfat.


Så enkelt og fint kan en lage til rundt 
et nødvendig vannanlegg på en campingplass.




Tok ikke noen bilder fra innsiden av hytta denne gangen. 
Men slik ser den ut. 
Med en blomsterekasse på verandaen. 



Det er bare en 4-5 mil til København(mener jeg)
Så visst dere skal til den kanten av Danmark er
dette virkelig et sted vært å besøke. 
Vi kommer definitivt til å besøke stedet igjen en gang

Ha en herlig dag :)




6 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så koselig det ser ut der, de vet jaggu og lage det koselig til gjestene sine.
Fine bilder.

Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;)

Marit Johanne sa...

Så koselig campingplass! Vi har vært i Hillerød by for veldig lenge siden. Det var det året Diana og Charles gifta seg, husker jeg så litt fra bryllupet på en TV i et butikkvindu. Grunnen til at vi dro til Hillerød var at ungene hadde en barnebok de var så glad i som handlet om et tog i Hillerød :) Fortsatt god sommer!

Ruth Bernssen Bø sa...

Her såg det både heimakoseleg og flott ut...
håper du har ein god sommar.

Lottemora sa...

Det såg jo skikkelig koselig. Noteres bak øret til en senere sommerferie

Ha en fin fredagskveld

Sommerklemmer fra Lottemora

Refleksjon på livsvegen sa...

WOW!
Dette såg koseleg ut!

God helg :-)

lavendel mio sa...

Wow, så nydelig campingplass!!
Vi har fartet land og strand på forskjellige campingplasser, men så fin plass som dette har jeg ikke vert borti:)Ja, det er godt å være norsk i Danmark:)
Ha en nydelig helg, klem Hanne