onsdag 25. juli 2012

Juli måned

har hatt mange flott ord på kalenderen. 
Nå er dessverre snart juli over. 
Men vi får glede oss over de dagene vi har igjen. 
Og ta imot august med glede
og male også de dagene med mange flotte nyanser. 



 Denne engelen kjøpte jeg i Oslo i slutten av juni. 
Har "dessverre" ikke blitt en ny engel på hver tur i sommer. 
Men denne måtte bare bli med hjem. 


Dette rosemønsteret er flott. 
Har ikke mange deler, 
men disse har jeg. 
Tallerken fant jeg for ikke så lenge siden, 
og den måtte jeg bare ha med meg hjem. 


Her er min to søte små, 
som ikke er så små lenger. 
Nå er de nesten to meter høye begge to.
Men det var rammene jeg ville vise dere. 
Kjøpte de på en butikk på M44 på Jæren for noen år siden 
i en butikk som hadde opphørssalg. 
Syns de er kjempefine.


En god dag 
vil jeg ønske alle dere kjære lesere
av bloggen min  :)



8 kommentarer:

Hulda sa...

Koselig den kalenderen din. :) Fine ting du viser. Flott den koppen med roser på.

Anne sa...

Flotte ord å bli minnet på ..
Koselige ting du har fått deg..
skjønne engelen og det serviset er jo så fint !
Ha gode dager videre!
Klem Anne

Black Feathers sa...

Et flott ordtak på kalenderen din ;) Nydelig de rammene, de var du heldig med ;) Ja det er utrolig hvor fort barna blir store. Men det er jo så koselig å ha bilder av den da de var små. Håper du har fint vær hos deg, her er det grått i dag.

Hilsen Eline.

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Så koselige ting du viser her.
Fine ord fra kaleneren din.
Ønsker deg efortsatt fin uke i juli.

lavendel mio sa...

Fint ordtak!
Vakre ting du viser, det rosa serviset er så nydelig:)
Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

Brocante sa...

Hei på deg! Nei det blir nok ikke noen stand der for meg, har ikke tid dessverre. Får med meg lørdagen i Etnedal men søndag må jeg være i Oslo på jobb igjen. Det blir i alle fall en dag da. Skal du dit lørdag eller søndag?

Black Feathers sa...

He he, ja det er ikke alltid like lett å være fotograf i dette huset ;)
Nå lokker stranden så jeg håper det er sol og fint hos deg også.
Ha en fin dag ;)

h.espe sa...

Så fine ting du har fått deg i løpet av sommeren! Serviset kjenner jeg igjen fra bestemors stue :)

Ønsker deg fine somemrdager videre!

Klem fra Hildegunn