tirsdag 4. mai 2010

Hurra !!!

I dag kom det pakke i posten til meg. 
Jeg var en av tre heldige som vant et par
nydelige sokker hos Solsikken. 
Ble så glad for det siden jeg ikke stikker 
noe særlig lenger,
og disse er jo bare flotte. 
Tusen takk til min bloggvenn Rut.

Denne fant jeg under en ryddesjau på et kontor?
Ja det hender det blir satt et eller annet sted midlertidig. 
Det var ikke på mitt kontor altså. 
Men jeg ente opp med den likevel. 
Kjempeflott kakeboks syns jeg. 
Lurer på om jeg skal steke havrekjeks å ha i den?
Eller kanskje det blir knekkebrødboks?

Korga fant jeg på en bruktbutikk her i distriktet. 
Det stod en vinballong oppi, men den har jeg ikke brukt for.
Men korga skal jeg ha på balkongen med pledd oppi. 


Det rosete stoffstykket reddet jeg fra å bli revet i stykker. 
Det er trekket fra en lampeskjerm som ei holdt på 
å ødelegge fordi hun ikke ville ha det. 
Men det ville jeg. Det er jo noen nydelige roser på det. 


Håper dere alle 
har en god tirsdags kveld :)

3 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Gratulerer med de flotte sokkene! Og du og du så gøy med alle funnene dine. Og vet du, - jeg har akkurat maken til den kakeboksen, arvet fra min mor.

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med gevinsten! Det er alltid spennende med pakke i posten. Heldige du!
Og så har du igjen funnet noe fint på bruktbutikk! Merkelig, men jeg synes nesten aldri jeg finner noe på slike plasser, jeg.
Ha en fin kveld!:-)

Synnøve. sa...

Grattulerer med nye flotte sokker. Dem er så fine di dere.
Flott farge er det og.

Vinballongen kan du bruke til sparbörse veit du. Söstern har ei. Der putter dem alle mynter dem for over når dem handlet. Og den er nesten full nå..
Så pröv det. Om du har den kvar vill si.
Korgen blir fin til å ha pledd i.

Nei dette med å ödlegge ting for at man ikke vil ha det lenger er en uting synst eg. Det finnes altid noen som har bruk for det man ikke har bruk for sjöl.

Kakeboksen var ju helt toppers.
Trur knekkebröd liker seg i den faktiskt.
Skal nok bake det her en dag og.
Men nå skal eg ha litt kaffe, se ut gjenom vinduet og lure på når all snöen ska forsvinne...
Joda, den ligger der den.
Klems Synnöve.