søndag 26. februar 2012

En herlig søndag

blir det nok i dag. 
Sola skinner, og det er jo alltid herlig.


Det kommer noen venner innom på middag 
i dag, bare en rask tur fra
a til b. 
Men det er jo koselig likevel. 



Skal lage gryterett.
En laget fra bunn av selv, 
og en fra pose. 
Ikke sikkert alle liker så godt sterk mat. 
Og den gryteretten jeg lager selv er ganske sterk. 
Denne primulaen måtte får bli med hjem her på fredagen. 
Nydelige sarte farger. 



Dette bilde ble tatt på fredag.. 
Men sola skinner like fint i dag
Bare å kose seg. 
Må ut i sola en tur i dag


Men først skal jeg steke noen nanbrød
som vi skal ha til gryteretten. 



Håper det er sol der du er, 
og at du er omgitt av kjærlighet.



Ønsker dere alle en 
kjærlighetsfull dag :)


10 kommentarer:

Bergheim sa...

Herlige koselige solbilder. Nå kommer våren snart. Kjenner det kribler både i meg og i de tusen hjem rundt om. Vi skal ha en rolig søndag her også. Været er nydelig så det blir nok en tur ut i finværet. Kanskje med noen nystekte boller og litt kakao. Kos deg med god mat og gode venner.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Høres ut som du koser deg med baking, middagslaging og en koselig lynvisitt :)

Sola skinner her også, men jeg sliter med rester av influensa, så jeg holder meg inne og slapper av.

(bønnekrukka mi hadde en dobbel mening vet du ;))

Nostalgia sa...

God søndag til deg også ! Vårlig og fint ute, så her er det utearbeid idag :-)
Klem, Nostalgia

Refleksjon på livsvegen sa...

Høyrest ut som ein perfekt dag!!

Ha fin veke :-)

SjarmogKaos sa...

Fine bilder og nydelig primula! Ha en fin uke, klem Cecilie

Magna sa...

En herlig solfull søndag her og i dag! Det ble en god tur og avslapping i solveggen.
Nydelige blider!
Ha ei god uke!
Magna

Grip dagen sa...

Flott når det livgivende lyset strømmer inn i huset. Det setter jeg svært stor pris på.
Håper dere får en vellykket dag med middagsgjester og det hele. Koselig.
Må kikke grundigere på bloggen din en annen dag. Jeg er svært glad i ordtak, ser du. Og det var noen hos deg som jeg må studere nærmere.
Nå venter loppekassen. Står grytidlig opp når det er arbeidsdag.
Ps. Skjønne kopper du hadde funnet på Klepp! De hadde nok jeg også falt for om jeg var der! Helt nydelig med grønne tefat til.
Ha ei super uke!
Vårklem Marit

KKvinneblogger sa...

For et nydelig sitat! :) Tar det til meg, jeg. Tusen takk!
Middagsgjestene koste seg nok hos deg, tenker jeg :)

lavendel mio sa...

En superduper dag med andre ord!
Solen skinner og det går mot mars og vår;))
Ønsker deg en nydelig uke, klem Hanne

Marguerite sa...

Här i Sverige har det också varit soligt och fint!!!...Vi var kallade till två olika platser i landet och hade möte på söndagen....Hoppas middagen du hade med era vänner var lyckad!!!..Tack för de fina bilderna och allt gott som du delar med dig av på din blogg!!!...KRAAAM!!!