torsdag 9. februar 2012

Gave i posten

For ei uke siden låg det pakke i posten til meg. 
Jeg vant for ei stund siden en gaveutdeling 
hos Anna Lisa: TUSEN TAKK TIL DEG
Fikk mange fine ting. 
Ta en tur innom den koselige bloggen hennes


I den pakken var det mange fine ting.
Det var en pakke med nydelige servietter, 
og servietter får jeg aldri nok av. 


Kjøleskapsmagneter
med herlige motiv. 



En flott muffins som hun har heklet. 
Enn så lenge står den til pynt, 
men det kan være den blir brukt til nålepute etterhvert.


Et flott trehjerte. 


og dette nydelige stoffhjerte som hun har laget selv. 
Kjempekoselig. 
Tusen hjertelig takk til deg :)


Stoffhjerte og muffinsen står på sybordet.
Sammen med tulipaner 


Tulipanene kjøpte jeg på lørdagen.
Klare ikke å bestemme meg for fargen,
derfor bli det to buketter. 


I tillegg til en rosa hortensia. 
Den var bare så nydelig at den klarte jeg 
ikke å gå fra. 


I tillegg hadde min kjære vært å kjøpt roser til meg
på lørdagen. 
Ikke så ofte jeg får det. 
Han påstår at han rekker det ikke siden jeg stadig 
kjøper blomster selv. hehe. 
Men jeg kan veldig godt både kjøpe selv og få jeg :)



Ja da er det jammen helg igjen. 
Ønsker dere alle
ei herlig helg :)

12 kommentarer:

Marguerite sa...

Jaa,,,jag säger då bara: "HELDIGE DEG"!!!( Det säger ni väl i Norge???...Här säger vi LYCKOST!!!)..Men du är värd alltsammans!!!...KRAAAM!!!

Anna Lisa sa...

Å så koselig at du likte gåven frå meg :)
Eg har vore sjuk i ei uke nå. Prøver å kome meg til att og har ingen ork i blogging eller å sitte ved pc`n for lenge. Hodet kjennes som det knekker snart i to.
Men men....det går nok over.
Håper du får ei riktig fin helg
Klem Anna Lisa

Siddis back home sa...

Så mye flott du har fått, ha en koselig helg hos deg!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Gratulerer med den flotte gevinsten. Mye koselig der! Og så er det så fint med blomster nå når det enda er vinter... Rosa hortensia er bare lekkert!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer med fin gevinst.
Koselig med
hjemmelaget ting også.
Blomster er alltid koselig
å få eller kjøpe selv.
Flotte var de alle sammen.
Ha en fin fredag og god helg :)

Janne Tove sa...

Kjekt å få så mykje fint - og så kjekt å få blomar frå sin kjære:-)) Er nok slik her også at det er eg sjølv som kjøper mest blomar til heimen. I dag skal eg ha meg ein tur for å fornye litt i vindauga - for no er amaryllisane ferdig og jammen har eg klart å ta livet av eit par grøne og....

Dorthe sa...

Så fine blomster..Tror jammen jeg skal kjøpe meg noen tulipaner i morgen på gjøvik..elsker tulipaner. Det er liksom et bud om våren. Vi reiser til danmark allesammen noen få dager i slutten av februar og jeg gleder meg til å se asfalt:-) takker for alle de fine kommentare på bloggen min. Så heldig du var med pakke.. Det er utrolig fint. Ha en riktig fin helg:-)

Nostalgia sa...

Så koselig med gave :-) Nydelig og vårlig hos deg 1

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

-monakristin sa...

nydelig farge på den rosa hortensiaen! :) herlig med fargerike blomster fremover nå! god helg! -monakristin

lavendel mio sa...

Gratulerer med så fin gevinst!!
Så koselig du har det.
Og så nydelig vårlig kjøkken innlegg lengre nede her, der var det mange fine skatter:) Det går fort mot vår nå:)
Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

Black Feathers sa...

Så gøy å vinne litt. Flotte gaver og muffinsen var jo søt. Nydelige blomster som du har også. Kjenner jeg lengter etter vår nå. Litt tidlig kanskje men men ;)

Ha en flott helg ;)

himlaverket sa...

Å, den söta lilla muffinsen var ju helt underbar.
Kram ulla