tirsdag 14. februar 2012

Tirsdag

og valentinsdag 
Riktig god dag til dere alle. 
Dette er ikke dagens ord på kalenderen. 
Men jeg syns det passet fint til i dag likevel. Kanskje har du noen i din nærhet som trenger en blomst i dag :)


På lørdag, før jobb, satte jeg i gang å lage litt havrekjeks. 
Tenkte det kunne være en grei gave til svigermor på morsdagen. 
La de i en snikboks, som og var en gave. 
(Har ikke rukket å ta bilde av det jeg selv fikk i morsdagsgave.) 


Resten la jeg i denne boksen så har jeg lettvint 
kosemat i lang tid. 
Ble ganske fint med hjertene i ring og den siste runde kula i midten. 
En flott havrekjeksblomst. 


Det er tidlig morgen her i dag. 
Jeg har pakket ferdig, tror jeg. 
Og er klar for noen dager på Jæren. 
Må reise herfra 06.30 for å rekke toget på Gjøvik. 
Tar ikke med data, så det blir nok stille herfra til over helga. 

Ønsker dere alle ei herlig uke :)

17 kommentarer:

Janne Tove sa...

Så gode dei kjeksa såg ut og så fin ei gåve å få:-)) Du får ha godt tur over til Jæren - kos deg masse:-))

VillaVårfrubakken sa...

Håper du hadde det fint. Så koselig gave, de ser kjempegode ut og. Ha en god uke videre, en klem fra meg.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så søt og fin gave.
Disse havrekjeksene
så gode ut.
God tur og fortsatt fin uke.

Den Grønne Baljen sa...

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom deg... Kloke ord på en slik dag... Og kjeksene så virkelig gode ut..

håper du får en fin Valentin dag =))

Kerstin

Marguerite sa...

STOOOR "Alla Hjärtans Dags KRAAAM" till dig ifrån Småland!!!...Ha en fin vecka!!!

salige lavendel sa...

Skikkelig lekkert!

Anne sa...

Fine ord..
Havrehjertene så bare helt nydelige ut og smaker sikkert helt himmelsk!
Kjempefin gave!
Velkommen til Jæren..håper du får fine dager og at vinden løyer og solen titter fram.
Kos deg !
klemmer fra Anne

Alven sa...

Hei :-)

Så gode de havrekjeksene så ut :-) Håper du har hatt en fin valentine dag :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)


Klemmer ifra meg

Ruth Bernssen Bø sa...

flott gåve det der...

Håper du får fine dagar her på desse trakter.

Brita Johanne sa...

Hei

h.espe sa...

Tenker svigermor ble glad for gaven!! Ble så herlig med kjeksene som du hadde lagt i den runde boksen :)

Ønsker deg en flott ukeslutt!

Klem fra Hildegunn

Black Feathers sa...

Riktig god tur til Jæren. Håper du får en flott ferie der ;)
Kjeksene så veldig gode ut og var en søt gave med boks og kjeks ;)

Ha en flott helg på tur ;)

Anna Lisa sa...

Svinger innom deg for å ønske deg god helg!!!
Klem Anna lisa

Bergheim sa...

Deilige kjekser. Du er vel nå snart på tur hjem fra Jæren, men håper i allefall du har hatt en fin uke. jeg bare stakk innom for å si hei. Ha en fin dag

Fjordheim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Alven sa...

Hei :-)

Innom for å ønske deg en flott onsdag :-)

Klem ifra meg :-)

Balke gård sa...

Mmmmm, de så gode ut, og bedre enn våre fiskepuddinghjerter:) Gratulerer som vinner, fin gave du fikk i posten. Kos deg videre i vakre Oppland:) Mvh Hedmark