fredag 3. februar 2012

Helga er her

igjen. 
I dag har jeg hatt den eneste fridagen denne uka.
Var en tur å handlet litt, 
I tillegg til mathandling rakk jeg innom
Tante Sofies hus, der er det en del fine ting.
Men det er blitt litt for mye klær der nå, etter min smak.
Det er ikke lenger plass til så mye interiørting. 
Men jeg fant litt så jeg fikk brukt opp et gavekort
vi fikk i julegave. 
Kjøpte denne klokka og et skilt til do. 
Men det har jeg ikke fått tatt bilde av enda. 


Har ikke helt funnet det rette stedet til klokka enda.
Kommer nok et nytt bilde når den er på plass.



Har den siste uke sydd etpar nett.
Har ei bestilling på et nett,
og tenkte hun kunne velge seg det hun ville ha. 


Et litt romantisk i olastoff, 
og et mer moderne. 



Det var noen som spurte etter oppskrifta på
havrekjeksene.
Den fant jeg hos Silje 
Det eneste jeg gjorde anderledes var at
at jeg brukte 
siktet spelt i stedet for hvetemel. 
Lykke til :)



Da vil jeg ønske dere alle 
ei herlig helg :)



14 kommentarer:

Magna sa...

Likte den klokka di. Den var skikkelig fin! God helg til deg!

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Nydelig og inspirerende blogg med masse flotte bilder:)
Legger meg til som følger, og ser frem til å følge deg videre:)

Ønsker deg en super helg:)
Klem Marianne

Unknown sa...

Herleg med frifredag...helga strekker seg litt lenger då!! Falt fullstendig for klokka di...den var utruleg flott:o)
Ynskjer deg ei knallfin helg, klem

Sologbolig sa...

Fin klokke. Ha ei god helg du også. Klem.

Janne Tove sa...

Fin klokke og godt du har ein fridag innimellom. Håper du har fin laurdag:-))

Ninas Interiør sa...

For ei fin klokke! Og så fine nett!

God helg! Klem Nina

Black Feathers sa...

Kjempe søt klokke du hadde kjøpt. Veldig kjekt med gavekort så kan man fornye litt når man har lyst. Så kjekke nett du hadde sydd. Burde vel satt meg ned og fått sydd litt jeg og... (Jobber veldig med å få opp sylysten, ;))

Ja er det ikke alltid sånn at man vasker og vasker tøy, men så mangler noen bestandig ett eller annet. Hi hi, morsom historie om mannens trusemangel ;)

Ha en flott søndag ;)

Dorthe sa...

Ja du lager så utrolig fine vesker.. Nå har jeg kommet hjem og er igang med vasking og rydding. Ungdommerne er flinke når de er alene, men likevel så må jeg holde dem litt i ørene.. Jeg er hjemme på dagtid i løpet av uka.. flyr nok litt inn og ut men du kan melde meg på 48223978.. Du kan velge hvilken du vil ha for de er forskjellige.

Kreoline sa...

Nydelig klokke du har fått deg, og noe lekre nett du har sydd. Er så enig med deg når det gjelder interiørbutikker, det er for mye klær og for lite interiør, men det er på klærne de tjener pengene, så jeg har en viss forståelse for det dag. En herlig uke ønskes deg, klem fra Mona.

Garden Angel sa...

Så fiiin klokke!
Supersøt:)
Håper du har hatt en fin helg;)
Klem

Marit Johanne sa...

Så søt den klokka var! Og fine nett har du sydd også. Jeg er litt sent ute med bloggbesøk denne helga, så nå er det på tide å ønske deg en riktig god ny uke!

Marguerite sa...

Jättefin klocka Astrid!!!...Du finner nog en bra plats till den!!!...Kramar från Småland!!!

Black Feathers sa...

Heisann ;)

Ja vi fant fort ut av vasken lakk men det tok litt tid før den nye kranen kom men da hadde vi en bøtte stående under og det fungerte greit.

Ha en fin mandagskveld ;)

Lill sa...

Heihei
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min♥

Så flott klokke..

ha en flott dag
klem fra Lill