torsdag 30. april 2009

Bordkort.

Da er det snart mai og konfirmasjonstide

her i området. 

Jeg er heldigvis ferdig med det. 

Men lovet ei vennine å hjelpe henne med litt. 


Laget noen forslag til bordkort. 

Her har jeg kopiert et ark med blomster og tekst. 

Hatt på en blonde, en blomst og

limt på en "tags" til å skrive navnet på. 

 

Dette er jo veldig enkelt med en sangtekst 

som underlag for en blomst og en kopiert "tags" til navnet. 

Syns jo det er så spennende når jeg begynner med slikt,

så det ble flere forskjellige forslag. 

Den hun valgte har jeg visst ikke bilde av. 

Får vise det når vi skal pynte bordene.


Vet at hun liker det ganske enkelt. 

Så jeg hadde laget et forslag til bordpynt som 

falt i smak hos henne. 

Skal selvsagt bytte ut de upussa lysestakene med noen andre. 

Er ikke noe glad i å pusse sølv så det blir bare gjort når jeg må. 

Det skal være rosa lys og servietter. 

Og rosa eller hvite roser. 

Kommer litt ann på hva de får tak i. 

Da er ca 10 liter vaffelrøre klar til steking i morgen. 

Og det er bare en ladning av fire. 

Blir spennende å se hvor mange som kommer. 

Håper vi får nok vafler og kaffe. 

Ønsker dere alle 

ei riktig god langhelg :)

14 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så flink du er! Sånt er ikke noe for meg, har ikke tålmodighet med sånt "pjungel". Nydelige bordkort!
Disse blir nok godt mottatt.
Ha ei fin langhelg!:)

Mitt hvite hus sa...

Så flink du er og snill:O=)
Bordkortene ble kjmepfine..
herlighet så mye vaffelrøre da...
Kos deg og nyt langhelgen o=)
Klemmer O=)

Hulda sa...

Flotte bordkort du har laget forslag til. Jeg holder en knapp på det som er bilde nummer to. Nydelig!

hjemme bra sa...

Hei. Så kreativ du er da! Nydelige bordkort. Er spent på å sjå det som vart valgt til festen.
Flott forslag til borddekning også.
Lykke til med vaffelsteikine i morga!
Skulla ha vore der og smakt....

Bergheim sa...

Nydelige bordkort. kanskje litt tidlig enda, men jeg sier nå God helf til deg.

Lene sa...

Jeg er spændt på at høre hvor mange vafler du kom til at bage :-) Må I få en dejlig dag :-)

Grip dagen sa...

Godt med god hjelp når konfirmasjonen står for døra!

Kan tro vi hadde flott tur til Moi ikveld! Vi har skravla, spist bakst og drukket kaffi.
På Landstil ble vi ønsket varmt velkommen. Vi dro derfra fulle av inntrykk og inspirasjon - og så litt nye varer da...
Ha ei fin 1. mai-helg!
Klem Marit

Ruth Bernssen Bø sa...

Fine bordkort. Du må vera kreativ og lika slikt "putl".
Godt med ei hjelpande hand i travle konfirmasjonstider.
Så mykje vaffelrøra, skal du og ha stort besøk?
Ha ein fin langhelg.

Ruth Bernssen Bø sa...

Nå kom eg på det..
Det er 1.mai idag og motorsykkel treff hos deg, då må du jo ha mange vafler....
Her pleier motorsyklane - over tusen- å kjøre i lang rekke langs heile Jæren.

Besta sa...

De var jo kjempe artig og fin. Selv gjort er vel gjort.Ha en flott dag!

Anna Lisa sa...

Dei var nydelige!! Du er kreativ og kjempe flink!!!
Kos deg i helga!
Klem

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Astrid:):)
såå kjempefine kort du viser.. Snill som gleder din venninne..og konfirmanten med hjelp til dette:):)
Ingenting er så heimekoselig som det ein lagar sjølv..og du er virkelig flink:)

Ønsker deg ei flott vårlig helg:):)
stor klem

♥ Stines hverdag sa...

Kjempe fine bordkort du har laget. Jeg likte det enkle best :)

Lykke til med vaffelstekingen.
Ha en deilig helg!

Magdalena sa...

så skjønne bordkort... tror eg likte alle...

og for en stemning dere har på
1.mai..., i bydelen eg bor er det ingenting, vi var i hagen og koste oss.
håper såpene er kommet...

klem,magny