tirsdag 6. juli 2010

Jomfruburet

begynner å ta form. 
I dag har jeg malt litt lister, senga og litt småtteri.  Har jo begynt på få på plass litt pynt. Speil fra loppemarkede, 
hylle fra søppelfyllingen, 
kommoden er arvet.


Har ikke kjøpt mye nytt til dette rommet. 
Hjørnehylla har min bror laget. 
Den fikk jeg i julegave for mange år siden. 
Har bare malt den 
Skapet/hylla har jeg hatt ei god stund. 
Har bare flyttet den fra tv stua og opp hit. 


Nattbordet var ei stund hos min sønn, 
nå er det på plass i Jomfurburet. 
Senga fant jeg på loppemarkedet. 
Er ikke redd opp enda siden  den ikke var helt tørr. 
Lampen er ny, kjøpt på Ikea for litt over ei uke siden. 
Bilde er fra loppemarkedet. 

Da jeg fikk ut teppet såg jeg at det var malingsflekker på golvet.Men jeg får male det en gang senere. 
Nå legger jeg heller på noen tepper. 
Har noen gamle filleryer i kjelleren jeg skal vaske. 
Stolen kostet hele 50,- på loppemarkedet. 
Passer perfekt her oppe. 
Bordet er arv. 

Har hengt opp et overlaken som kappe. 
Det er bare brettet til. 
Jeg gruer meg for å klippe i det. 
Syns det er et så flott arbeid som er gjort at jeg 
 ikke klarer å klippe det "sundt"


Det kommer nok en oppdatering fra Jomfruburet 
når jeg får alt i orden. 
Er ikke helt ferdig enda. 

Nå i kveldingen har jeg sydd etpar puter
Disse skal nok bli en gave. 
Må sy noen andre puter til senga oppe. 


Da er det visst leggetid her.
 
Ny dag med
nye muligheter i morgen. 



4 kommentarer:

Nostalgia sa...

Å for et koselig rom det har blitt ! her kommer man nok til å sove godt :-) Kjempefine puter !

Ha en fiiin onsdag !
klem, Nostalgia

Sologbolig sa...

God morgon ! Så koselig rom du har laga til. Og så bra når man får brukt ting man ha. Flotte puter også.
Ha ein fin dag.
Klem fra Sigfrid

Marit Johanne sa...

Så koselig rom! Artig at du har fått det så fint med bare brukte ting. Du er en god representant for gjenbruk! Ha en fin sommerdag!

Dorthe sa...

Så koselig du har fått det. Puterne er jo bare nydelige. Sitter og venter på sola, men den har vist tenkt seg og bli borte. Ha en riktig fin dag.