tirsdag 6. juli 2010

Pay it forward

Da har jeg fått tatt bilder og 
dere skal få se hva jeg fikk i gave fra Frida
På lørdag var det pakke i postkassen min, 
og inni var det flere flotte ting. 
Blomstene er "rester" fra bursdagsselskapet på lørdagen. 
Så nå har det luktet veldig godt i stua mi i flere dager. 


I pakken jeg fikk var det et koselig kort, 
to fine pinnsvinknapper, 
pulsvanter og sjal som hun har strikket. 

Her har jeg hengt det opp på en gammel 
vindusramme ute på verandaen. 

Det er perler på både sjalet og vantene. 
Litt av et arbeid å tre perler på garnet og så strikke av det. 
Må si jeg er utrolig imponert over at noen kan sitte å lage
slike flotte ting og gi bort. 


Tusen takk til deg 
Disse er bare nydelige. 


Pay it forward har noen enkle regler. 
Så visst du vil være med må du lese dette først, 
og så legge inn en kommentar på dette innlegget. 

Er du en av dei tre første som legger inn 
en kommentar på dette innlegget 
vil du i løpet av 365 dager motta en gave fra meg. 
Når du mottar gaven må du lage et innlegg om gaven med link til meg, 
og selv gi bort en gave til tre stykker som kommentarer hos deg. 
Slik går denne "leken" rundt om i bloggland. 

Lykke til :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så flotte gaver du har fått:o)) LEnge sidan forrige runde av Pay It Forward...så eg hiver meg gjerne på ei runde til eg:o)
Er ikkje så mykje eg kjem meg innom bloggane om dagen, og ei heller tid til å legge att kommentarar *sukk* Men eg følger no med deg...Alttidt koseleg å kome innom bloggen din!!
Klem